Promowanie za pomocą przedmiotów – o bombkach firmowych

Logo przedsiębiorstw można obecnie odnaleźć na wielu produktach. Popularne są reklamowe „siatki” na zakupy, opakowania opatrzone hasłem, banerowane kubki i znakowane koszulki. W ramach polityki marketingowej wiele firm zamawia kalendarze, długopisy i innego rodzaju drobne przedmioty, które ułatwiając ich użytkownikowi codzienne funkcjonowanie – pośrednio zapoznają go także z zakresem usług świadczonych przez dane przedsiębiorstwo. 

Czy bombka świąteczna może popularyzować logo firmy

bombki firmoweAby pozyskać nowych klientów, utrzymać dobre relacje z dawnymi albo po prostu ugruntować swoją pozycję na rynku – firmy uciekają się do chwytów, które nie tylko mają charakter popularyzujący markę lub perswazyjny. Najnowszym i bardzo skutecznym trendem jest umieszczanie logo na zawieszanych dekoracjach, które wykorzystywane są w okresie świątecznym. Bombki firmowe, ponieważ o nich mowa, to przenoszenie oficjalnych dotąd relacji z klientami w wymiar bardziej ludzki, społeczny i ponadczasowy. Produkowane na zamówienie i wykorzystane w relacjach biznesowych odnoszą świat handlu do wydarzeń spoza wymiany i konsumpcji. Kojarzone przez wszystkich bardzo pozytywnie – odbijają się echem w mentalności i nastawieniu klientów. Pozwalają spojrzeć na firmę przez pryzmat łączących nas wszystkich emocjonalnych więzi i wartości. To nie jest istotne czy mamy do czynienia z bombką formowaną czy tradycyjną kulą – ważny jest raczej ogólny wydźwięk. Wartość dekoracyjna bombek wspomaga ich działanie promocyjne, a do tego pozwala zabłysnąć oryginalnością i niezwykłościa podarunku. 

Działania marketingowe przedsiębiorstw dotyczą wielu aspektów. Jednym z nich jest na pewno bezpośredni kontakt z klientem przez ofiarowywane podarunki. Ciekawym chwytem promocyjnym wykorzystywanym od niedawna są bombki z logo, które nawiązując do miłego nam okresu świątecznego – pomagają wykreować dobry wizerunek każdej firmy.