Rozdawanie długopisów reklamowych potencjalnym pracownikom

Pracowałam w dziale rekrutacji w jednej z największych firm telemarketingowych w Warszawie. Konsultantom oferowano bardzo korzystne warunki zatrudnienia, jednak mało osób się zgłaszało. Praca do najłatwiejszych nie należało i nie każdy się sprawdzał.

Zamówienie długopisów reklamowych na targi pracy

długopisy reklamowe warszawaW firmie były coraz większe braki kadrowe, dlatego postanowiłam zgłosić się na targi pracy. One zawsze przynosiły dobre efekty i udawało się zatrudnić wielu nowych pracowników. Przygotowałam foldery reklamowe dla potencjalnych pracowników, aby mogli szczegółowo zapoznać się z profilem firmy oraz kwestionariusze osobowe. Zostało mało długopisów reklamowych, dlatego musiałam przed wyjazdem na targi złożyć zamówienie na dodatkowe długopisy reklamowe Warszawa była miastem, gdzie mieściła się najlepsza agencja reklamowa i to właśnie w niej postanowiłam złożyć zamówienie. Tym razem zdecydowałam się na inne długopisy reklamowe. Miały być w kolorze pomarańczowym, tak jak logo firmy. Zawierać adres strony internetowej oraz nawę firmy. Zamówiłam tysiąc długopisów reklamowych z czego część planowałam dołożyć do każdej teczki z folderem a reszta miała być do dyspozycji na stoisku. Osobno też były kwestionariusze i każdy potencjalny pracownik mógł je wypełnić reklamowym długopisem. Było to profesjonalne, bo przecież nie mogłam wymagać, by każdy miał przy sobie własny długopis. Zamówione długopisy reklamowe odebrałam na dzień przed wyjazdem na targi. Wyglądały profesjonalnie.

Udział w targach pracy przyniósł oczekiwane przeze mnie efekty. Udało się zatrudnić pięćdziesięciu nowych pracowników., którzy po okresie próbnym otrzymali umowy na czas nieokreślony. Nadal prowadziłam rekrutację w firmie na miejscu i zatrudniałam nowych ludzi do pracy.